zondag 2 oktober 2011

Gelauwerde boekenmaakster

Heel leuk, vrijdag een mail van collega ontwerper Moos. Een blurb.com vraag voor een 'gelauwerde boekenmaakster'. Voelt toch weer erg goed, om op mijn vakmanschap aangesproken te worden. Dat blijft een verschil met het 'gewone' onderwijs, dat vakmanschap.


En ik denk dat ik nooit met zoveel blakend vertrouwen over had kunnen stappen naar de opleiding Gaming als ik niet door het Graphic Design Museum in Breda uitgekozen was als 'belangrijke ontwikkeling voor 2009'. Dat is mijn Element, vormgeven in combinatie met nieuwe technologische ontwikkelingen. Augmented Reality, het vormgeven van mobiele (tactiele) games, online learning, Prezi: nu ook prima toepasbaar bij Gaming, ook al ben ik helemaal geen 'echte' gamer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten