donderdag 17 november 2011

Weer eens in het zwart

Vannacht om 4 uur weer knetter klaarwakker. Ben ik aan het beschrijven waarom we in ons onderwijs de triggers van games moeten toepassen, o.a. een razendsnelle feedback geven... en nu is het de tweede week van periode 2 en ik heb de tweede en derde jaars nóg niet nagekeken! Ik kom er echt niet uit, ben doodop van het al weken slecht slapen.


Besluit: ik ga nu even niet verder met m'n paper. Dan maar te laat. Ik ben teveel docent om de studenten links te laten liggen. Komt zo'n 9+ student naar me toe, wanneer dat boekje nou gedrukt gaat worden, want hij wil zoooo graag zien hoe het er in druk uitziet.


Vanmiddag lekker zitten nakijken, en begonnen met de Vormator-boekjes van 2GA1 en2GA2. Ze worden prachtig! En bij beide eerste klassen de presentatie van hun eerste opdrachten laten zien. Daar doe ik het voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten